محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

محیا زندگي مامان وبابا

پانزدهمین ماهگرد گل دختر

1393/1/6 10:30
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی من شیطون بلا فردا ١٥ماه از اومدنت میگذره چون شمال هستیم اونجا هم

 سیستم ندارم امشب ÷یش دستی کردمو ماهگردتو تبریک گفتم دیشب تو اتاق سرد خوابیدی

 سرما خوردی هرچی مواظبت بودم مریض نشی نشد خودم دکتر بازی در اوردم چندتا دارو

بهت دادم خدا کنه خوب بشی ادامه نداشته باشه از یشرفتات بگم دندونات همون ١٢تا

 شدهشیطنتات بیشتر شده شیر نمیخوری لاغرترو ضعیف تر شدی وزن کم کردی این ایام

 عیدی کارت شده شیرینی خوردن راه میری میگی کیک بده کیک  کیککککککککک به بابایی

 علاقه زیادی داره ورد زبونته به آقاجون میگی آقا به مادر جون میگی مامان دوست دارم کامل

 حرف بزنی این ماه عکسای خوب نتونستم ازت بگیرم حسابی سرم شلوغ بوده چندتارو

 میزارم تا عکسای جدیدتر بیاد موهاتم حسابی بلند شده ولی نمیزاری چیزی بهش بزنم.

اینم چندتا از عکسات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 14:56
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 14:57
سلام 15 امين ماهگرد گل دختر مبارك..... سال نوتون هم مبارك ...... انشالله سال خوبي پيش رو داشته باشين همراه با سلامتي و ارامش
آرشیدا
13 فروردین 93 1:37
عیدتون مبااااااااااااااااااااارک خوشتیپه شیطون
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 13:48
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
میم مثه محیا
19 فروردین 93 17:12
پانزده ماهگیت مبارک باشه عزیزم دکتربازیو خوب اومدیانشالله کسالتش جزئی باشه و اذیتت نکنه
خاله سوینا
21 فروردین 93 18:38
سلام عزیزم امیدوارم سال خوبی کنار مامان حونی وبابایی داشته باشی
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:04
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 6:39
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان الی و محیابانو
30 فروردین 93 10:51
به به چه عکسهایی روزهای پایانی 15 ماهگیت هم مبارک گل دختر
آرشیدا
30 فروردین 93 16:31
جیگرتووووو خاله
مامان الی و محیا بانو
30 فروردین 93 18:48
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . دوست خوبم روزت مبارک