محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

محیا زندگي مامان وبابا

14 همین دندان و 16ماهگی

1393/2/3 12:03
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان ٣روز دیگه ١٦ماهگیته پیشاپیش بهت تبریک میگم گلم عزیز مامان بزرگتر

شده روزها میگذردو شاهد بزرگتر شدنتم شیرین زبونیت گل کرده بیدار باشی یه لحظه ساکت

 نیستی همرو صدا میزنی گوشیمو میگیری تو خونه راه میری میگی الو عزیز الو دادا (دایی

 جون) الوپولا(پوریا پسر خالش) حسابی شیطون شدی به کلید میگی لیلید به حمیدرضا میگی

 عبیددددد لزا پستونکتم ترک نکردی بیشتر وابسته شدی نمیدونم چطور ازت بگیرمش الانم در

خواب نازی تا تونستم بیام سر وقت وبت ١٤همین دندونتم در اومده رشدت ضعیفه خیلی

 نگرانتم بهداشت میگه خوبه ریزه میزه ای همینقدر سالم باشی خدارو شکر یه سری عکساتو

میزارم .

اینجا با مادرجون اینا رفته بودیم جنگل کشپل حسابی شیطونی کردی

 

 

اینجا خانمی باحجاب شده میخواد بره بیرون

 

اینجا سلیقتون نگرفت رو مبل بشینی رفتی رو میز بس شیطونی

 

خلاصه موفق شدم به موهات گیره بزنم به ثانیه نکشیده کندیش

 

داری قطره بینی میریزی تو دماغ عروسکت همرو خالی کردی

 

اینم گل دختر با عینک شنا

 

 

 

 

 

 

وقتی بهت میگیم دایی چیکار میکنه میگی پفففففففففففف اینم عکسش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 17:10
جووونم چه عکسای خوشکلی انداخته گل دخترمون...16 ماهگیت مبارک عزیزم مروارید جدیدت هم مبارک باشه با روسری چه جیگری شده دخملمون
مامان‎ ‎محبوب بابا مجتبي
پاسخ
مرسی خاله نظر لطفتونه
لـــي لـــي
5 اردیبهشت 93 0:03
خواهر نميدونم بلاگفا رو چه جوري ميشه قفل كرد متاسفانه ...
مامان
7 اردیبهشت 93 1:57
واااااااااااای عزیزم چه جیگری شدی واسه خودت خواهر قصه نخور تو این سن کم وزنی طبیعیه از بس که راه میرن و واسه شناخت دنیای اطرافشون حریصن رادمهرم وزنش کمتر از حد طبیعیشه واقعاً خدا رو شکر که سالمن ماشالله محیا نسبت به رادمهر کلمه های زیادتری میگه براش اسفند دود کن
مریم مامان یاسمین زهرا
11 اردیبهشت 93 23:07
واااای چه جیگری شدی با روسری
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
12 اردیبهشت 93 17:16
ماشالله چ شیرین شده گل دخترمون عزیزم مکمل غذایی چی بهش میدی؟اگه بهداشت میگه رشدش خوبه نگران نباش هزارماشالله سریع دندون درآورد غذا خوب میخوره؟
مامان سودی
12 اردیبهشت 93 21:49
16 ماهگیت مبارک بهمراه مرواریدای خوشگلت عزیزم.مامانی نگران هم نباش من جیگرم خون شد رو این وزنگیری زدم به رگ بیخیالی
مامان الی(الهام)
14 اردیبهشت 93 12:18
ای جاااااااااااان چه عکسهای بامزه ای....ماشالله 14دندون؟محیای من 4 دندون داره هنوز
مامان‎ ‎محبوب بابا مجتبي
پاسخ
اره خاله از وقتی محیا شیر گاو میخوره رشد دندوناش خوب شده ولی رشد دیگش زیاد نیست
مامان پارمیس
17 اردیبهشت 93 1:14
16 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم مواظب مرواریدات هم باش عزیزم
مامان پارمیس
21 اردیبهشت 93 0:10
خصوصی
محبوبه مامان ترنم
21 اردیبهشت 93 8:00
سلام. چه ناز نازی شده عکسهاش ماشااالله. چقدر روسری بهش میاد عزیزم. ترنم هم خیلی با بستن موهاش موافق نیست. سریع در میاره گیره و کش رو از موهاش
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 17:59
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .