محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

محیا زندگي مامان وبابا

محیا در بستر بیماری

1393/2/31 11:35
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان این روزا بدترین روزاات بوده  از 5شنبه که رفتیم شمال شبش تب کردی با سرفه و

بیقراری از صبح روز بعد حالت تهوع و اسهالو یه وضعیت فجیحی 5تا دکتر بردمیت جون نداشتی بشینی

دلم داشت میترکید باباجون از کار افتاده بود دکتر میخواست بستریت کننه من موافقت نکردم بس که پی تو

بودم خودمم از پا افتادم سرمو میکشیدی نمیزاشتی خلاصه تونستیم یه سرمو بهت تزریق کنیم تا اسهالت

بند بیاد الانم کمی بهتری یه کم راه میری میگی مامانی لالا این چند روز اصلاحرف نمیزدی حال همرو

گرفتی الان میگی مامانی اقا امپول این تو ذهنت مونده مامان فدای دخترش بشه الانم این ویروس لعنتی

به من سرایت کرده دوبار رفتم زیر سرم . دخترم نشد ازت عکس بندازم تمام عکسای قبلتم پاک شدن بهتر

بشی کمی جون بگیری حسابی وزن کم کردی نمیدونم چیکارت کنم  دفعه بعد با کلی عکس میام جیگر

مامان.

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان الی و محیا بانو
1 خرداد 93 5:31
ای وای خدا بد نده.....خدا ریشه کن کنه این ویروس ها رو که جوجوهای طفلکی رو اذیت میکنه....ماست بهش بده.....مواظب خودتم باش.....منتظربهبودیتون هستیم
مامان
1 خرداد 93 18:41
عزیزم انشالله که زود تر خوب بشین
مامان پارمیس
2 خرداد 93 2:02
اخی بلا به دور باشه ناراحت شدم ایشالله زود جفتتون خوب بشید
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
2 خرداد 93 15:41
سلام عزیزم وای عزیزم بلا ب دور باشه،انشالله زودتر خوب شید توی شرایط سخت مریضداری خودتم مریض شدی الان ک بهترید خداروشکر?
مامان فاطمه
3 خرداد 93 17:21
ایشالله که هر دوتون زودتر خوب بشید و بلا ازتون دور باشه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
5 خرداد 93 3:54
سلام عزيزم خوبين ؟؟؟ بلا به دور باشه ازتون