محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

محیا زندگي مامان وبابا

بیست و سومین ماهگرد

1393/9/8 19:15
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان بیستو سومین ماهگردتم شده عزیزم بهت تبریک میگم امیدوارم قطار زندگیت بر روی

ریلهای خوشبختی در حال حرکت باشه ماه بعد که بشه دو سال از تولدت میگزره چه روزهایی با چه

خاطراتی گزشت عزیزم حرف زدنت کامل شده شیطنتات تمومی نداره هرکاری میکنم نمیتونم عکساتو

اینجابزارم تا واست یادگار بمونه . دیگه حوصله هم ندارم به دوستای مجازیتم سری بزنم. 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
10 آذر 93 9:09
سلام عزیزم خوبی؟ محیای گلم خوبه؟ چرا نمیشه عکساشو بذاری؟دلم واسه صورت ماهش تنگ شده
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
10 آذر 93 9:09
مامان خانوم گلمون چرا بی حوصله شده؟
افسانه
19 آذر 93 16:51
دوست خوبم سلام خیلی وقته ازت بیخبرم چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکسای گل ذخترتو زودتر بزار ببینم چقد خانم شده دلم برات تنگ شده وبلاگ دخترمو گزاشتم سر بزن بهم خوشحال میشم
❈ کوثر❈
11 دی 93 17:47
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی