محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

محیا زندگي مامان وبابا

بیقراری هاو دندون سوم

1392/10/10 20:44
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم شب تولدت حسابی ضدحال خوردم که ناراحتی فایده نداره انشالاه سال بعد هم

بزرگتر میشی هم جبران امسال میشه امروز اتفاقی متوجه شدم که سومین دندونت در اومد

 اولین دندون بالا خیلی بیقرار بودی میدونم اذیت شدی منم عصبی میشدم منو ببخش جیگرم

این اینترنتمون حسابی اذیت میکنه دوست دارم تمام لحظات زندگیتو شیرین کاریتو بنویسم

نمیشه تا اونجاکه بتونم مینویسم عزیز مامان امروزم کار جدید یادگرفتی بلندگوی کنار تلویزیون

 رو میندازی میری پشت تلویزی.ن میشی دیروزم واکسن ١سالگیتو زدم وزنت ٨٣٠٠ قدت ٧٣

دور سرت ٤٤.٥ که گفته رشد نکرده دوباره ماه بعد باید ببرمت. میخوام شیر خشکو ازت

 بگیرم میترسم ضعیفتر بشی.

 خاله ها شماها اگه تجربه ای دارین راهنماییم کنینناراحت.

 

اینم یه عکس از سه ماهگی دوردونه بلا

 

 

 عزیزم ویروسی شدن گوشیم باعث شده عکسا همه از بین بره اینم عکس که فردای تولدت

 ازت گرفتم.

این کادوی دایی جونه

 

سوار نشده داری میای پایین

 

اینم از کار جدیدت که مجسمرو میخوای بشکونی

 

یه پیام واسه آرشیدا جون عزیز خاله هر کاری میکنم وبت بالا نمیاد چندجا امتحان کردم نشد

دل شکسته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان یاسمین زهرا
9 دی 92 21:04
عزیزم خیلی رشدش کمه از دکتر مشاوره بگیر
مامان لي لي
10 دی 92 16:28
سلام خانومي الاهي فدات شم كه سومين مرواريدتم جوونه زد
مامان لي لي
10 دی 92 16:34
نه گلم چرا ميخواي شير خشك و ازش بگيري؟؟؟فقط شير خشك ميخوره ؟؟؟ شيرخشك مارك بيوميل و آپتاميل حرف نداره عاليِ....... سرلاك رو شروع كردي براش ؟؟؟ سرلاك هم حسابي بهش قوت ميده و براي رشدشم عاليه ..... اگر دوست داشتي برام بنويس قد و وزنش موقع تولد چقدر بوده تا بهت بگم الان چه وزن و قدي براش نرماله خواهر....... قطره ي مولتي ويتامين بهش ميدي؟؟؟؟؟؟ راجع به پست هاي من نميدونم چرا خواهر شانس تو اينجوريِ؟؟؟؟؟
مامان فاطمه
10 دی 92 16:35
عیب نداره مامانی ناراحت نباش...ایشالله تولد سال های بعد... مبارکه عزیزم سومین مرواریدت
آرشیدا
10 دی 92 19:35
اول تولد 1 سالگیت مبارک جیجر من 2 روزه دیگه هم تولد عشق منهدوم کریسمست مبااااااااااااااااااااااااارک عسیسمسوم هم راجع به رشد نی نی :با شیر خشک این وزنشه؟؟؟؟فکر میکردم بچه های شیر خشکی دیگه از نطر وزنی مشکلی ندارن اولین باره اینو میشنوم آرشیدای من شیر مادریه و الان چند ماهه از زجر وزنش من دارم میمیرم باورت میشه تمام آزمایشها رو انجام دادیم مشکلی نیستوزن آرشیدا داره 1 ساله میشه و 7 کیلو هستعذاب وجدان داشتم که چرا شیر خشک ندادم یه دکتر فوق تخصص بردمش این کارایی میگم بهت انجام بده وزنشو میبره بالا 1 قطره آهن آیوریت{irovit} و قطره مولتی {vitane} و 2 سرلاک اگه بهش اصلا ندادی از شیر و برنج شروع کن از روزی 1 قاشق همینطور روزی یکی اضافه کن ببین جواب میگیری من که گرفتم داره وزنش میاد بالا امیدوارم به دردت بخوره دوست خوبم تماما نگرانیهاتو درک میکنم خودم کشیدم
مامان پارمیس
11 دی 92 1:04
اخی عزیزم این به خاطر مریضی اخیر و واکسن و دندون هست اشکال نداره اگه یکی دو ماه هم خوب وزن نگیره دختر منم شیر خشکیه از نوع هایپو الرژی
مامان لي لي
11 دی 92 1:23
خواهر براي احتساب وزن بايد---------سن فرزند رو ضربدر ٢ به علاوه هشت كني يعني الان گل دختر يك سالشه بايد ١*٢+٨=١٠ يعني محيا جون بايد ١٠ كيلو باشه كه الان ٨٣٠٠ است و در حقيقت يك كيلو و هفتصد گرم كم داره...........و حالا قد دخمل طلا: سن ضربدر ٦ به علاوه ٧٧ كه مال گل دختر ميشه )١*٦+٧٧( يعني قدش بايد ٨٣ سانت باشه خواهر........ كه ده سانت ناز دار دختر كم داره.......
مامان لي لي
11 دی 92 1:24
مولتي ويتامين بيبي جويس بهش بده خواهر حرف نداره
مامان لي لي
11 دی 92 19:03
برف سنگین زمستون همه چی رو کرده پنهون ادمای شهر برفی خوابیدن تو خونه هاشون .... اولین برفتون پر از شادی
مامان لي لي
11 دی 92 19:04
عزيزم من سه تا دكتر براي وزن و قد اين راه رو بهم گفتن تا حالا روش سه بوابو رو نشنيدم
مامان لي لي
12 دی 92 2:34
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........