محیا جونمحیا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

محیا زندگي مامان وبابا

روزهای دو سالگی

1393/10/20 21:42
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مادر حالا که تونستم عکساتو بزارم تو نوشته هات اگه تو هم همکاری کنی بتونم از این

روزهای بچگیت عکس بندازم از شیطنتات بگم که تمومی نداره انگاری نمیخوای اروم بگیری حرف زدنت

هم کامل شده دیشب وقت اذان دستاتو بلند کردی رو به آسمون بازبون بچگیت میگفتی خدا بابابزرگ

محیارو خوب کن الی امین مامان فدای گل دخترش بشه همه چیز تو خاطرت میمونه هرجا میرم همه از

شیرین زبونیت میگن اسپند دود کنم تا دخترم چشم نخوره الانم که دارم واست مینویسم تو کل بالشتای

مبلو ریختی وسط خونه داری بازی میکنی حسابی سرما خوردی هواهم خیلی سرده شده توهم بیرون

نری اروم نمیگیری .

 

اینم یه سری از عکسای این روزاته ..... 

 

 

گل دختر رو سیستم نشسته مسلا میخواد بازی کنه چه خوب مووس رو نگه داشته

 

 

 

 

اینم گل پسر خاله آقا پارسا که نینی تو راهی مابوده هشتم دی به دنیا اومده.

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
21 دی 93 9:13
واااای نااااازی هزار هزار ماشالله واقعا ناز و ملوس شده محیا گلی خدا حفظش کنه
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
21 دی 93 9:21
http://mahya91.niniweblog.com/post71.php ttp://mahya91.niniweblog.com/post70.php مامانی قبلا درمورد آنی نوشته بودم دومی پست رمزدار با رمز همیشگی ببخش اگه با خوندنشون ناراحت میشی خدا محیاگلیتو واست نگهداره و هیچ مادریو با بچش امتحان نکنه....خیلی سخته....
مامان رادمهر
3 بهمن 93 10:21
خوش چشم و ابروي خاله دو سالگيت مبارك مامانش بايدم براش اسفند دود كني من جاي شما بودم روزي ده كيلو اسفند ميتركوندم